tisdag 26 juli 2011

Imorgon ska jag vakna tidigt så jag hinner så soluppgången för den är så fin.

Det blev en helgvisit till Säter. Körde tvådagars fyrabarnsbarnvaktning medan yster och Daniel körde en vanlig tvådagars.  Det var mycket roligt. Som att jag blivit moster till två nya barn nu, fast dem kallade mig mest för monster. It's a fine line. Sen var den fule farbrorn där med hahaha. Blev mycket tv och lek. Lite fotbollstittande och hejande på Daniel och den fula farbrorn. Blivit sminkad av Lova och Nino så jag kan ha en show också. Sen ville dem sminka mig alla andra dagar med. Jag lovade att dem skulle få göra det nästa gång dem sover hos mig. Också fått dem att tro att kronan blir två kronor om man lägger den i ett glas med vatten över natten. Andra natten funkade det inte, med förklaringen att den som lägger i pengen inte vågade gå in i samma rum som den som fixat med pengen när den sov, för första natten stod ju glaset i köket.
En tovlov och ett monster.                                                 En ful farbror och en yster.

 Två kids som gillar smink.                                                 Ett bygge.

Ben10.                                                                                Rock to be.

Imorgon åker jag till Värmland och hänger med lite släkt. Om jag kommer fram. So long!

Inga kommentarer: