tisdag 19 juli 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Det var awesome! (lite roligt att när jag skulle hitta en bild på google att låna så kom jag in på en blog som jag läser). Att det är slut är sorgligt. Men att få veta Harry Potter är så mycket mer briljantare än vad jag någonsin kunat tro, åhh jag bara älskar det. Att det går ihop så fint och framför allt smart. Hur vackert som helst. Åh Severus Snape, allt det det där lixom hur fint som helst. Jag och Moa fattade dock inte allt och var lite confused efteråt, tur jag har kontakter aka Åsa som kan reda ut saker och ting för oss. Nu ska jag skaffa alla böckerna på engelska och börja om och läsa dem. Har läst ettan på svenska, tvåan på engelska och treans första 100 sidor minst tre gånger, fast det var ju ganska många år sen. Men nu ska det bli andra bullar. kommer dock ta sin tid, men det får det göra. Se om alla filmer i ett nytt HPmaraton ska jag med göra. Längtar tills denna kommer ut på dvd, då kanske det kommer någon fin box med alla filmerna. En sån VILL JAG HA.

Det ända jag har att klaga på är att Voldemort mest är humoristisk. Vet ju inte hur han är i boken men känns som han borde varit lite lässkigare. Och så var epilogen ganska ful. Men har hört att den ska vara bättre i boken. Men annars A TO THE WESOME. Kärlek.

Inga kommentarer: