onsdag 13 juli 2011

Örebroooo

Hänger för tillfället i Örebro hemma hos Maria och Richard. Hann vara hemma två dagar, typ samma när jag kom hem från P&L. Men hann tvätta (skulle tvätta efter P&L, men då fick jag rycka ut och hjälpa min snart 20åriga lillebror med att tvätta iställlet. Och så spelade vi kort, så slutade med att jag även fick bädda rent hans säng, laga mat till oss och diska haha.) och hänga med yster en stund. Kom fram igår vid fyra och två timmar senare kom Moa fram från Stockholm. Nu är det dags för pastasalladslunch.
Bytte lite bilder igår och hittade en fin Maria tog på bästa herrarna.

2 kommentarer:

åsa sa...

åååh. får man låna den bilden elleer? snela då

Linda-Marie sa...

TACK! JA! JMK! Haha, okej, ska sluta med caps haha. Men ja! Nu måste jag bara hitta någonstans att bo hmm :)

Och duuuuu? TACK FÖR PODDEN! <3