tisdag 19 juli 2011

Hallå där snygg väska!

Samma dag som jag skulle dra på P&L fick jag ett fint paket men hann inte öppna det då men när jag kom hem väntade något fint på mig. Och sen dess har den hängt med mig nästan överallt, och jag som inte gillar  att bära med mig väskor och brukar istället ha ner allt i fickor osv. That's frickin' history.
Snygg väska! Och i bakgrunden kan ni dessutom se Linneas filt som en random tjej kom och pratade om och sen fortsatte den randomiga tjejen att prata om en tavla hon köp för 8 kr.
Och så här ser det ut I väskan. Nu är jag för andra gången helt utlämnad i en stor lägenhet på Söder i Stockholm. Första gången var söndags, när jag även tog mig hit från parkteatern. Okej, fick en del hjälp av Martina men jag är stolt ändå över mitt prestation. Då skulle Moa jobba natt så jag var ensam hela kvällen och så sov hon hela dagen igår. Och idag jobbar hon dag, åkte vid 12 och skulle vara hemma vid 22 igen. Jag underhåller mig med det jag vet bäst dator, Buffy och en del Håkan.

3 kommentarer:

åsa sa...

åwh! välkommen som medlem nr tre i "tygkassar med F&F" !

Helena sa...

Snygg! Och ja välkommen Hanna in i klubben <3

Linda-Marie sa...

Öhäh snygg väska typ! <33333
Och låten heter Why so serious med Future Idiots :)<3