onsdag 2 februari 2011

I don't feel any shame. I won't apologize.

Full fart hela dagen igår. Tur jag somnade iaf runt 01 måndags/tisdags natt. För vid 7.50 ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba. Frulle, Vakna med The Voice och lite sånt och sen tog jag en promme upp till Roberts. Regnade lite och jag såg en fin lång regnbåge. Roligt att jobba! 09.30-16.30. Bara lite jobbigt för började känna mig lite mindre frisk.. Fick reda på att en av barnen jag har är Ikas :) Sista 40 min hängde vi på Ninos avdelning där både han och Lova var. Lite galna var dem. Roligt när Nino sa att jag hade lika strumpor, haha. Och nån av dem sa till en fröknarna jag inte sett förrut att jag var deras moster. Fick skjuts hem av en av fröknarna jag jobbat med under dagen. Hade till och med två skjutsar hem, för Johnny kom och hämtade kidsen ungefär samtidigt när jag slutade.

Hem och käka lite och sen ner till ishallen för träning. Jobbig träning. Körde lite idioten-aktiga grejor. Helt slut när vi spelade på slutet.. Men roligt som alltid. Jag och Eken gjorde ett riktigt snygg mål i 2 mot noll!
Hem och duscha och äta några skorpor. Blev lite tvserier och sen somnade jag vid 10. Vaknade ganska tidigt idag men somnade om tills jobbet ringde vid 10 och undrade om jag kunde jobba imorgon och på fredag. Idag däremot ska jag leka med Moa och Emma. Dem kommer om nån timme så ska kanske ta mig upp från sängen kanske..
Idag fyller världens bästa Maria år! GRATTIS! HurraHurraHurra

1 kommentar:

Maria sa...

Tack! <3