lördag 26 februari 2011

Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!

Hockeyträning igår kväll. Inte min bästa träning. Skridskorna kändes inte rätt. Men det är kul med nya klubban. Kan skjuta mycket bättre med den. Vi var hyffsat många också. Två matcher på söndag. Sen är det bara en kvar. Ska bli kul att spela.

Men en stund efter jag kom hem efter träningen fick världens huvudvärk. Pallade inte att vara vaken så la mig och försökte sova som gick efter en stund. Känt mig lite underlig i huvudet idag med. Har också jobbat på Fritids idag. Första gången. Superroligt var det. Fick hänga med härliga barn, stylea en Barbie, spela massa pingis och titta på Solsidan. Plus tjäna lite pengar!

Gick hem till mamma efter jobbet. Hängde med henne en stund och sen tog vi sällskap för hon skulle hem till Lars. Hanlade lite på Sparköp innan vi gick, fick skrämma Moa höhö!
Nu börjar min film igen som jag ser på. pling.

Inga kommentarer: