måndag 7 februari 2011

You're leaving...You're leaving...You're leaving...Ah you're leaving home...

Det blev födelsedagsfika för yster i lördags. Mamma bjöd. Gött. En ost och skinksallad satt gott då jag inte käkat nåt innan.
 Jag, Lova och Nino satt vid barnbordet med våra Mers (tydligen satt Lb och yster vid fel bord..). Blev en hit att gömma sig när jag skulle ta en bild.. En söt unge från Ninos och min avdelning kom och skulle fika hon med.
Men jag lyckades lite i alla fall. 
Sen ville Nino ta några bilder "D
Hängde hemma hos mamma en stund och sen passade jag Lova lite med Carro for runt och gjorde saker. På kvällen kom Moa hem till mig och kikade film.
Igår hade jag en stanna inne hela dagen dag. Gillar sånna dagar.
Idag rinde dem från jobbet. Fick jobb mån-tors och kanske även fredag. Finfint. Idag har jag jobbat på Värnaskolan som lärare för en femteklass. Helt själv. Det var roligt, spännande, lässkigt, svårt, underhållande. Ja lite så. Alla jobbade bra, men en del var lite busiga då och då. 10-14 jobbade jag. Fast hade massa rast och eleverna hade musik så var inte bara lektion. Lära ut matte kanske inte är min starka sida?
Efter skoldagen gick hem till mamma och fick håret klippt. Nice. och så fick jag med mig mat hem. Nice.

Inga kommentarer: