måndag 14 februari 2011

Vampire Weekend.

Blev ett vampyravslut på helgen all the way igår. Startade med 1,5 avsnitt Buffy.
 Angels goes Angelus. Förrut gillade jag det inte alls men det är ju så bra. Så bra gjort! Angelus är cool!
 Från det ena till det andra. 

Sen tittade jag på Eclipse för första gången. Fick den på dvd av min lillebror i julklapp. Den var bättre än New Moon men inte bättre än Twilight. Hände inte så mycket i filmen. Victoria dog äntligen i alla fall.
Ska bli spännande om Bella och Edward gifter sig någongång och om Bella blir en vampyr tillslut. Säg inget om ni läst böckerna, för det har inte jag gjort ännu. Är en sån där som ser filmerna först och sen läser böckerna för att inte förstöra filmerna..
Edward Cullen är inte helt fel..

Sen fick min vakna tid avslutas med början av nyaste Vampire Diaries. Som jag ska fortsätta se nu med lite frulle till. Sen måste jag ta mig till bruket och göra lite ärenden.

1 kommentar:

Petra sa...

sv: åh tack va roligt att du tycker det :) Jag ska lägga till Summer och Seth! Jag satt faktiskt och kollade på OC innan och då kom jag och tänka ppå att jag helt glömt bort dom två! så himla söta