söndag 13 februari 2011

Rust & Golden Dust.

Det blev en kamp mot tiden i fredags. Tyvärr vann tiden.
Tåget från Hofors skulle gå 10.59.
Det gick vid 12.30 nånting.
Det skulle vara framme 14.10.
Det var framme 17.15 nånting.
Lars började vid 17.
Och var slut när jag kom.
Men jag hann köpa en skiva.
Och gå ikapp Lars och prata lite med honom och få den signerad.
Sen gick Lars och hämtade sina ytterkläder. När han kom tillbaka frågade Maria om hon fick ta en bild.
Hon tog 2 stycken. Den andra bilden, aaaw!
"Med eller utan mössa?" - Lars
"Du var så snygg i mössan så den kan va kvar" - Maria

Efter åkte vi och shoppade lite. Sen hem till Maria och Richard. Lagade mat och käkade framför På Spåret. Sen blev det Criminal Minds och tvspel. Intressant att se hur dem spenderar fredagskvällarna.
Igår åkte vi till en hockeyaffär och jag köpte mig en ny klubba. Den andra var visst olaglig att spela med..
Kostade 599 egentligen med den var puttelite skadad på ett ställe så jag fick den för 449. Tack vare Maria! :)
Hann med en fika på Gröna Grodan också innan mitt tåg hem gick. Givetvis var det helt on time.
Idag har jag spelat match med min nya klubba Lars Stickan Eriksson.
Hofors-Söderhamn/Ljusne 9-0.
Helt okej match.. ;P
Roligt att Julia och Frida debuterade.
Spelade center. Inte min starkade position.
Men jag är ju ny där. Övning ger färdighet? 

2 kommentarer:

Petra sa...

sv: man blir väldigt stressad av säsong 2,3 och 4. Dom springer så mycket och blir jagade haha.

haha va roligt med Lars eriksson! jag var förälskad i honom när han var med i idol.

Emma sa...

nu har jag avslutat min tävling där man kunde vinna en bok ur pretty little liars-serien. kika in och kolla om det var du som vann. :)