fredag 18 februari 2011

So, come away with me tonight with cigarettes and valentines.

Fredag. Dagens plan är att ta sig till systemet, Sparköp, ha hockeyträning och sen pallra mig hem till mamma och käka god mat. Sover där och tidigt imorgonbitti kliver jag upp och far med SGS bussen till Stockholm. Där möter Moa mig efter ett tag och vi ska hänga med efterlängtade Linnea.
På kvällen blir det äntligen teater igen. Och sen efter det utgång! Och på söndag blir det mer teater innan vi far hem igen. Jag har fått en ny telefon av pappa förresten, den är rolig!
Igår fyllde förresten världens bästa Billie Joe Armstrong år. Han har skapat en hel massamassa bra musik under dem här ljuva 39 åren. Även om det inte går att vara annat än nöjd så hoppas jag ju förståss på ännu mer musik från herrn.

Inga kommentarer: