fredag 4 februari 2011

When you've been victimized.

Haft en riktigt rolig dag på dagis idag med. Fick vara på en ny avdelning idag, då det bara var tre barn på den andra. Ninos avdelning. Fast han och Lova var hemma idag dock. Men fick träffa en massa nya roliga barn. En som jag till och med är släkt med. Och en som sa det här är min nya bästa kompis till en annan fröken och tittade på mig :) Hon tyckte också att jag skulle följa med henne hem som hon även sa när hennes pappa kom och hämtade henne, men jag lära ju stanna lite senare idag så det får bli en annan dag.. Vi två hade en rolig samling, det var en rolig lek faktiskt. Och så fick jag en kram innan hon skulle hem. Söt! Fick måla massa idag. Roligt att måla till barn, för dem tycker nästan allting är fint. Fick Höra att jag målade fina hus idag "D Och det är så roligt när dem kallar en fröken.
Och den sista tiden satt jag och klippte med sötaste E.

Lb hämtade mig och skjutsade ner mig till ishallen. Kul men jobbigt med träning. Körde massaskottövnig. Gjorde snyggaste vurpan i början och massa applåderade typ ;p Hem och duscha och sen blev det Vesuvio med Buffy kvällsmat.

Idag fyller min fina syster år också. GRATTIS igen hörredu!
Om Lova är bättre imorgon blir det födelsedagsfika med la family. (på det där fiket med det fina namnet men som jag egentligen motsätter..) Nu är jag trött. Kika på nåt och sen sussning.

Inga kommentarer: