måndag 31 januari 2011

But not this time.

Just sett färdigt förra veckans The Vampire Diaries 212 The Descent, första avsnittet efter uppehållet. Ännu en serie jag måste vänta en hel vecka tills det blir nytt avsnitt. Jag står inte uuuuut ;p
Fast TVD har blivit mycket sämre under säsong 2, var spännande den första säsongen i alla fall. Och så väntar jag bara på att Elena ska dumpa Stefan och välja Damon istället. Kom igen dååååå. (Jag har börjat titta om OC och "Stefan" är ju med i avsnittet The outsider, lite kul.)
Sorgligt med Rose, men det var fint av Damon. Han är fin han. Gillade "drömscenen". Sista scenen var inte helt fel den heller. Men gillar inte att det ska komma en massa jobbiga werewolfs.. Spännande att se vad John vill nudå. Jag är glad att det har börjat igen i alla fall.
Världens näst snyggaste vampyr.
Om serien var helt superkass så hade det ändå vart värt att titta på för att Ian är med ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Men skoja inte, kan inte varulvarna bara gå och dö, dom är ju grymt irriterande. Men Damon <3 Den enda anledningen till att man vill titta på programmet. Så snygg får man inte vara!