måndag 10 januari 2011

Oh therapy, can you please fill the void?

Kan inte påstå att det har hänt särskillt revolutionernade saker sen sist. Lyssnar fortfarande på samma låt.
Men jag är nu ett pommesparty, en omgång monopol, några hockeymatcher, lite pulkaåkning, lite kungen på heppen, lite häng i Gävle, en hockeyträning, ett barnkalas, en myskvällnattdag, en barkhytteskridskoåkning, en tacokväll, en dag med att försöka hjälpa en moster och en massa Gilmande rikare.
Finemang om jag får säga det själv.

Beställt gratis foton har jag också gjort. Fick ett fint grönt paket idag och trodde att dem kommit. Istället för 105 bilder som jag beställt låg där 2. Det var ju visserligen två fina bilder, men jag skulle nog vilja ha allihopa.
Jag vet inte jag. Ska dem typ komma senare. Eller har det blivit nå fel.
Och jag gillar att jag fick en faktura med. ATT BETALA 0.00
Hur betalar man en sån faktura?
En av det två bilderna jag fick. Fredrik the great.

Inga kommentarer: