onsdag 5 januari 2011

Are we demented or am I disturbed?

Innan bowlingen igår skyndade jag runt på bruket och gjorde lite saker, hem och käka framför början av en film. Anna och hennes pojkvän Anton kom sen och hämtade mig och vi for till bowlingen Riktigt roligt med bowling igår med. Jag har blivit riktigt duktig jue. Förrut sköt jag oftast i rännan, nu kör jag strike och spare titt som tätt det ni. Det var en stor dag för mig igår.
Första omgången vi körde kom jag trea. Jag slog alltså Anna för första gången.
Men andra gången, var jag supernära på att vinna. Men Anton lyckades få ner den sista på något underligtvis. Så jag slutade på en andra plats. MEN. Jag slog Petra. Hon brukar alltid vinna och ha ungefär 100 poäng mer än mig. JAG SLOG HENNE :D
Nytt rekord har jag också, 118.
Tredje omgången vi körde gick inte så bra för nån, tror jag slutade tvåa efter Petra som fick en massa strikes på slutet.

Föreslog för Moa att vi skulle bowla idag men hon köpte inte det...
Petra in bowlingaction förra veckan när vi spelade.

Skjutsade hem alla sen och jag åkte med fast mitt hem kom först egentligen. Lämnade Petra i Edsken och sa hejdå för hon skulle åka tillbaka till Göteborg nån timme senare. När jag kom hem blev det Johan Falk och sen sängen vid niotin. Tittade tre avsnitt Vampire Diaries, två avsnitt How I Met Your Mother och början av filmen Easy A.

Inga kommentarer: