fredag 21 januari 2011

This town that don't exist.

Idag har jag sett det sista avsnittet av Gilmore Girls.
Igen.
Så.
Slut igen.
Slutet är riktigt fint dårå.


Din favorit tv-serie:

Gilmore girls.

Äger du den på DVD:
Absolut.

Bästa avsnittet:
Finns så många bra men, Girls in Bikinis, Boys Doin' the Twist är en riktigt favorit. Paris och Rory på Spring Break! :D


Sämsta:
Finns inget som är sämst.
Din favoritkaraktär:
Rory Gilmore och Jess Mariano.

Förutom din favoritkaraktär, vilken manlig karaktär tycker du bäst om:
Luke Danes och Kirk.
Kvinnlig karaktär:
Loralai Gilmore. och Mrs. Kim.
Karaktär du viljat se mer av:
Jess Mariano.

Mindre av:
Dean. I alla fall i säsong 4.

Vilken karaktär påminner mest om dig själv:
Lorelai kanske. Eller Kirk :p

Vad skulle du ändra om du fick ändra något i serien:
Att Rory väljer Jess över Dean i säsong 4. Det konstiga slutet mellan Rory och Logan. Lorelai och Chris giftermål. Kanske. Men det är bra som det är också.
När såg du serien för första gången:
Jadu. Vet faktiskt inte. Ganska många år sen i alla fall.

Har du någon gång gråtit när du sett på serien:
Ja. Senast idag några gånger under det fina sista avsnittet.
Äger du något annat som har med serien att göra (posters etc):
Bara några bilder jag framkallat. Skulle vilja äga mer. Min syster fick dock sylt en gång av mig efter att jag varit i Paris.. Om någon förstår.

1 kommentar:

Petra sa...

åh! jag älskade också jess!