söndag 2 januari 2011

We are the stories and disciples.

Hade mig en riktigt rolig nyårsafton igår. Pratade med farmor på telefon, segade lite hemma, duscha och sånt och sen pallrade jag mig till bruket för lite mamma och Lb häng.
Käkade god mat och drack laktits shots.
Mammi är ett big fan av sin sås, som funderar att ta patent på.
Mammas Lars hämtade oss och skjutsade hem mig. Hängde hemma en stund med massa musik, dator och lite cider.
Hannas ska det vara ;)
Sen kom den här snyggingen och hämtade mig. Vi åkte och hämtade Ylva Li och sen hem till dem. Spelade massa spel, vann både på kort, Med Andra Ord, en av två omgångar överensnåt och på Galenpanna. Bra resultat eller vad?! :D Kom hem runt 4.30 och då blev det att titta på hockeyn jag spelat in. My god vilken match! En av dem bästa jag beskådat. Klockan hann bli 7.30 innan jag la mig haha. Så jag sov till 15 nåt idag.. Men sen dess har jag varit good. Handlat, tvättat och diskat. Och tittat en massa Gilmore Girls ♥

Inga kommentarer: