måndag 17 januari 2011

Is to die In tragedy.

Vi vann båda matcherna igår. Yeaaaah. Den första med 14-0 och den andra med 4-1. Jag är himla nöjd över mitt fina lilla lag! (fast jag kunde ha spelat bättre.. just saying.) och den dumma halsen kunde ha slutat existera. (Har sjuuuukt svårt att sova med den. Kan sova ungefär 2 timmar och sen vaknar jag upp och känner mig superstressad. Igår gick jag och la mig lite efter nio och vaknade lite före 12 med att jag skakade på huvudet, ööhh. Sen kunde jag inte somna om så blev vara vaken några timmar.. Så iaf natten innan matcherna kunde jag absolut inte sova, kollade klockan nästan varje timme.. så sov en tre timmar totalt kanske fast jag hade nästan tio timmar på mig.. det tycker iaf jag är lite orättvist.)

Idag skjutsade snälla Lb mig till bruket för en shoppingrunda av saker mycket välbehövliga när man har ont i halsen. Väll hemma igen fick jag en släng magsjuka också. kulkul.  

2 kommentarer:

Tove sa...

Grattis till vinsterna!
Hoppas du kryar på dig snart.

Kram

Hanna sa...

Tack så mycket!
Det hoppas jag med! :D
Kram