fredag 30 april 2010

Sista april

God morgon bloggen!
Idag ska jag försöka mig på ett experiment. Ni kan kanske lyckas lista ut vad senare. Vore ju roligt om jag blev insperard av Steve-O efter gårdagens High Chaparall tittande och skulle försöka att spränga en micro! ;)

Vet ni, jag blev klar med min paper! Ungefär precis samtidigt när den skulle lämnas in. Den är FÄRDIG! Blev den bra? Neheruu. Men den blev klar! Hann inte direkt korrect läsa hela, läste lite på slutet under lektionen innan jag lämnade in. Hittade jag stavfel? Kan man ju säga. Men äsch. Stinson fattar nog det stora hela. Om han nu hittar något stora hela ;)
(Fast jag vågade inte använda min framsida, för läraren sa att han bara ville ha namn och sånt på framsidan..)

Annars den här veckan har det varit  plugg, skriva paper och suttit i dac. Vi fick hela veckans dokumentär lektion till att jobba med vårat final project. Läraren skulle samtidigt gå runt och titta på allas och ge kommentarer. Men hon hann aldrig till mig, hon är lite seg. Så lite efter nio orkade jag och Moa inge mer och gick hem. På onsdagen hade jag möte med min editing lärare Bieber för att visa min rough cut. Det gick bra, han gav mig några tips men inte så mycket. Så veckan som kommer har jag bara finputsning att göra! Bieber sa ockå efter att ha sett en del av mina gamla cinematography uppgifter som är med i filmen att jag var med på massor av Sandras och Moas förra terminen. hoho!

Det var så skönt efter onsdagens Intro To Film (där jag igen kunde alla frågorna men inte fick en ända!) för då var det verkligen HELG. Första gången på länge. Lyssnade på hög musik så hörde inte när Evelina ropade på mig så hon sprang ikapp mig och skrämde mig som bara fan.

Roliga kommentarer jag fått förresten! Jag har lyssnat på den pappa, jättemånga gånger. Jättebra!
 

Inga kommentarer: