lördag 3 april 2010

3 april

Idag var EMHs plan att sova länge länge. Jag vaknade. Låg kvar en stund. Blev jäkligt kissnödig. Gick upp. Trodde klockan i alla fall var 11. 09.40 var den och bara Linnea och Lotta var vakna. Så det kan gå. Jag skulle ju sova hela dagen ju! Men Linnea blev impad! Igår efter vi kom hem pratade vi en massa med Linnea och Lotta och sen blev det datormingel i sängen inne hos Evelina. Som jag saknat Stephen Liam DaVega! Jag och Moa tittade på ett avsnitt Boston Tea Party innan det blev att sova vid 23 tiden. Fina Fredlip alltså! Och så fick jag äta mina efterlängtade nudlar!

Haha, det här har hänt på riktigt! Jag vet inte om det var före eller efter detta klipper spelades in. Men vi fick höra en liten fin anekdot från Fredrik att ett möte inte hade gått så där jättebra och att deras chef var oroliga att det skulle hända igen, haha! :D För vi träffade dem på en bar på Times Square och dem skulle efter åt åka till något ställe och ha en jobb-telefonkonferans.
Jag känner att det kommer bli mycket Fredrik och Filip nu! Så underbara! :) Hittade en massa avsnitt från andra program på Youtube! Perfekt!

Ska välja ut bilder från NY så ska ni får höra. Det finns nästan 2000 bilder, haha!

Inga kommentarer: