torsdag 22 april 2010

21/4 - Alltså vi snackar pommeskrydda

Och så var skolveckan slut igen. Det går så jäkla fort när man bara går i skolan tre dagar.. Fyy, jag ser inte fram emot att börja skolan i Sverige! Va, ska man vara här på fredag? ;)

Dokumentärlektionen igår var spännande! Allie är rolig hon! Satt och åt ur en stor jordnötssmör burk. En sån där family size typ! Haha, hon skojade att vi kunde berätta att det är en tjej i min klass som tog fram en stor jordnötssmör burk och började äta :D Precis vad jag gör nu alltså.. Tydligen är kaninerna på mitt block onda också...

I alla fall så var editorn som kom riktigt spännande. Först tittade vi på Will och Simons dokumentär om SBCC och sen en spännande dokumentär om en tiding i Santa Barbara som editorn som kom hade varit med och skapat.

Idag har jag segat lite hemma, suttit i dac, haft intro to film där vi tittade klart på Chinatown. Alltså noir filmer. Jag fattar inte. Dem är så komplicrade! Och jag kunde varenda fråga. Synd att jag inte fick svara på någon bara. För jag var smart och tittade på frågorna innan (som man kan göra på en sida över internet). Efter lektionen blev det tillbaka till dac och vara lite duktig.
En dator i dac. HEY, UR COOL MAN
MoaToa!
Den coola sidan av dac.. Man vet inte riktigt om man får vistas där.. haha!
Den vanliga sidan! :D
Vid sju pallrade sig jag och Moa hem. Då gick vi förbi det här hållet som är så roligt. För dem fyller den hela tiden och så blir det förstört och så fyller dem den igen.

Hemma blev att fixa mat, potatis. Och så tittade vi klart på Molinska Skrönor - Sture och Kersting forever. haha! Se det! Vi började att se det för att Johannes har en roll. Men så var det superroligt!
  Svante!
Har jag berättat att print screening är min bästa vän!♥

1 kommentar:

mor sa...

Hej min Hanna. Håller med Gun, det var ett jättefint foto, ni såg riktigt coola ut. Förlåt att jag inte skrivit så mycket men har lite annat att tänka på nu. kram