söndag 11 april 2010

10/4 I told them to stop but then I joined in

Jag känner att torsdagen var en riktigt produktiv dag ;) Hemma gjorde jag inte mycket.. Sen blev det English conversation med Cliff. Cliff, jag, Moa, Sandra och Tina gick ner till stranden i det superfina vädret ett tag. Hörde rykten om att det var 30 grader.. Sen blev Sandra sugen på glass så vi minus Tina gick på glassjakt. Först på väg på Yogurtland men Sandra är lite slö så vi gick till piren istället, men där såg det inte så gott ut så vi gick ändå till Yogurtland. Sandra ville ta bussen men vi missade den precis.. Det var gottans med Yourtland, längesen sist! Sen följde jag och Moa med Cliff till hans bil, och vi berättade att vi bloggade vilket han tyckte var lässkigt då det kunde stå saker om honom. haha! Blev en stund i dac och klippa lite final project i editing. Inte mycket och inget vidare bra heller... Roligast var att internet dog och Ian, John och Andrew blev något uttråkade och satt och tittade på allt vi gjorde.. Tyckte Moa skulle visa hela zombie behind the scenes för dem var uttråkade. Och så skulle jag visa mitt mästerverk för Moa och glömde bort att dem var där bak.. Men jag fick applåder av Andrew och John ville se min lilla explotion igen, höhö. Sen råkade dem sen en rolig grej med Linnea precis innan Andrew skulle gå. Han pokade mig på axeln och sa you girls have fun. Fin dag i dac alltså! :D

På kvällen gick vi på Open Mic igen. Faktiskt helt okej igen! Vad bra! För jag vill gå så många gånger som möjligt! Dem näst sista var roligast, dragspel och allt! Och sen var det Neptune Public Radio, men Evelina kände att hon inte klarade det idag hahaha. Så vi gick.

Här är en gammal Open Mic video jag hittade på Youtube. Mina tre favoriter, hoho. Han som sjunger är Steve, han med lite konstiga texter och han som en gång tillägnade en låt till mig och Moa. Han i mitten spelar flöjt väldigt ofta.. Det börjar bli lite jobbigt.. ;) Och den tredje är film-Mickael. Han som sa att vi inte fick berätta för någan att han skjutsade oss, för nice guys får inga damer... hahahhahahaa.

 Blev ett parti plump mellan mig, Evelina och Moa. Sen hoppade även Moa i säng och jag och Evelina fick underhålla oss med spådomar. Jag ser framemot min framtid, mer behöver ni inte veta! ;)

Igår sov jag längeee, dusch, frukost med Evelina och High Chaparall. Till skolan och hälsa på Erin för att checka ut en kamera. Hem och få naglarna fixade, MYCKET BÄTTRE ÄN PÅ SPAT! På kvällen blev det hem till Elise för lite fredagsbarty. Rolig kväll! Jag och Evelina vann på bearpong! Första gången jag vinner! Och jag satt hur många som helst! Jag är STENNÖJD. Och jag och Evelina var lite busiga och hade på  Det blev en fin promenad hem sen med Moa, Max och Dennis. haha! Bytte ett armband mot Dennis nycklar tidigare, frågade flera gånger om han ville tillbaka men gillade armbandet mycket mera! :P

Idag gick jag upp vid tio och Skypeade med Yster, Lovaje, Olva och lite Ross :)
Här är lite gamla Skype bilder på sötisarna:
Och här är några från idag:
SÖTNOSAR som jag SAKNAR ER!

1 kommentar:

mamma sa...

hej min fina flicka. klart jag är enorm avundsjuk på sol o hav som du har runt knuten men det är du värd::))))förstår du har mycket att göra innan du är hemma här igen men jag vet du klarar det, du har full koll. har svarat på ditt mejl, hoppas svaret bara kom fram är inte så duktig på det tekniska. kram kram