måndag 12 april 2010

11 april - Det här ska polarna få höra!

Igår blev det IV för emh. Vi testar fjortisfyllan, välkommen till veckans program! Här kommer lite ord utifall jag kommer glömma. Men det kommer nog inte hända. Buss, jag tycker också jag har en fin t-shirt, IV, Vin, parkeringsplats, killmagnet, bikini, Dennis, Dennis i bikini, Dennis i kavaj, sjal och solbrillor, stchheeek, lite Four Loco, uppnåt halva målet för denna terminen, check, träffa Ian, Katarina, Scott och Andrew, alltså en massa Choke A Bitch, fin tid inne i garaget, Nalle Puh gänget, hälsa på nytt folk:  jag går i Sandras filmklass det är du som är stalkern! Buske, folk som ber för Maja och jag sitter där och säger att det inte kommer hjälpa men go ahead typ, arga Amerikaner med jobb där dem borde vara trevlig, inget batteri, nej men hon är vegetarian, hitta taxi!, vänta, IV igen för någon, skraaatt, pulsen som går upp, AIK snack, lite för mycket skratt, tråkigt i ensamheten, räkna hår på Majas arm, säga hej till tysken mitt emot som också tittade ut, Hanna i utryckning, danska, lite sushi men ingen kamera! Men typers så dårå. Det blir aldrig lixsom som man har tänkt sig.

Dennis once said
"DET HÄR SKA POLARNA FÅ HÖRA!"

Inga kommentarer: