fredag 31 december 2010

We are the kids of war and peace.

Juldagen hemma hos mig med beerpong. Jäklar vad kul det var att lira igen! Emma och jag byggde oss ett riktigt bra beerpongbord. Måste vi göra om!
SötMoa som fyllde år dagen innan och fick fina presenter av mig som bartyhatten ;)
Kändes faktiskt inge trångt alls. Var bara roligt att vi var så många!
Folkan var också rolig, väldigt lite folk bara. INGEN KÖ JÖ!

Söndags blev en seg dag. Moa kom över en stund och hjälpte mig städa. Gick hem till syster och sov där och var barnvakt hela måndagen. På kvällen käkade vi pizza och sen kom Maria och hämtade mig. Vi åkte till Moa i Barkhyttan och hade spelkväll med henne, YlvaLi, Moas kusiner och Klara.
I tisdags hade Maria, jag och Moa tacoskväll hemma hos mig. Tränade också, många på träningen!
I onsdags var det också träning.

Igår hängde jag med Petra, Anna och Elin. Riktigt roligt att träffa dem igen! Fikade lite och pratade ikapp oss. Sen blev det bowling. Sjukt kul. Jag fick börja och jag sa att jag kommer inte ihåg hur man gör och så sköt jag en strike. haha. Gick faktiskt mycket överranskade bra igår. Var bara en gång jag inte fick några poäng alls. Har serierekord på 104 nu. (nästan i Petras klass..)

1 kommentar:

Emma sa...

Vi var ju ganska bäst på det där med beerpong tycker jag. Jag hade en dold talang väl dold inom mig! Och jag tycker gott de andra kunde ha varit lite mer imponerade av vårt bord som vi konstruerade så fint. Dom såg mest rädd ut!