onsdag 15 december 2010

Like the holy scriptures of a shopping mall.

Jag är snuvig. Sjukt störigt. Nu blir det ett avsnitt Glee och sen sova. Men först tänkte jag bara berätta vad jag sysslat med dessa dagar.
Först, trippen till Öret var en sucess. Johnossi är guld.
Och det var skoj att hänga med Moa, Maria, Richard, Bosse, Kerstin och den andra familjen Hansson för en stund.
I måndags var en fix dag, så jag kanske blir lite rikare om nån dag. Och jag gillar den där snubben, rolig och snäll. Och jag som var lite rädd för han.
Igår blev det jobb, 09-14. Roligt. Hem och se klart Star Trek filmen jag börjat se dagen innan och sen till bibblan. Lämna tillbaka, låna om och låna nytt. Fort hem igen och sen ner på ishallen för träning med tillhörande möte efteråt.

Idag då, först jobb 9-13. Sen hänga med Moa och Enma. Vi gick till vår gamla fina skola. Träffade favoritlärarna UllaCarin, Tomas och Svante. Mycket fint. Saknar min fina tid där. Men nu blir det Glee. Jobb imån med.

Inga kommentarer: