fredag 10 december 2010

No one really seems to care.

Har två till fina jobbardagar bakom mig. I onsdags jobbade jag 9-2 och igår 7.30-15.30. Fast jobbade in rasten, fick sluta en kvart tidigare för det var bara ett barn kvar så jag fick sluta vid 14.45.
Gick faktiskt och la mig vid 10 i onsdagskväll och somnade ganska snabbt. Fast sen ringde Lb vid 23, men jag råkade trycka nej och sen orkade jag inte ringa tillbaka. Har fått jobb tre dagar nästa vecka också på samma avdelning. skoj! En fröken som sa att dem var nöjda med mig :)

Igår efter jobbet gick jag hem en kort stund och sen vidare till mamma och Lb. Bakat goda lussebullar hade hon gjort, käkade två där och fick med mig en massa hem och dessutom höll hon på att laga god mat så fick mig en fin familjemiddag framför tvn. Skulle låna 100 kr (så jag kunde följa med på det där M föreslog för mig) av Lb men istället fick jag 150 kr av honom i detta:
Det är allt en gullig Lillebrur jag har. Och titta jag har en röd duk, en juleduk.

Efter det och lite Glee tittande (mamma gillar det också och var besviken över att dem inte skulle sända säsong 2 på TV4) kom Moa till Hoffe. Mötte henne och vi gick och kikade lite på tomtekväll. Dem hade gjort det riktigt mysigt. Massa marschallen en låång väg. plus så snöade det. Men det var nog vädret.

Hängde ett tag hemma hos mig och snackade massa och kikade massa tv. Moa har förresten just kommit em från Luleå där hon har jobbat med Lennart Jäkhel. Den ni! Jag tycker det är hur häftigt som helst!
Sen skulle Moa hem och laga middag och jag tittade Gilmore Girls och Glee innan det blev att sova vid 23.
Dagen fick börja med Glee idag också. Ska snart käka lite och sen blir det hockeyträning.

Inga kommentarer: