måndag 6 december 2010

Signs misleading to nowhere.

I lördags kom Mamma förbi med god mat, Helenas Draculagap. År sen jag åt det, så extra gott. Tittade film, Blade Runner. Tummen upp!
Igår fick jag besök av mamma. Hon kände att det var dags att jag julpyntade. Så det blev det. Blev mycket bra. Lite senare kom syster hit med en kebabpizza som vi delade. Så glad att allt är okej med henne!

Idag åkte jag och mamma och Lb till Valbo och handlade. Åt lunch på Ikea, korv! Jag hittade en snygg lila klocka som jag ska få i julklapp. Och så hjälpte jag Lb att hitta julkappar. Två stycken hittade han. En på Br där jag skaffade mig en ny kompis. Han var ett stort fan av Toy Story och ville endast titta på Toy Story grejor. Och han hade med sig Woody och Buz med sig hemifrån. Hans mamma berättade att han aldrig skiljde sig från dem. gulligt! Vi stannade i Sandviken också, gjorde Dollar, Rusta och ÖB. Jag hittade lite grejor. Men behövde inte betala för nåt :P Diskmedel och tvål betalade Lb och sa att det var en tidig julklapp :P vi får se om jag får nån annan julklapp nu. Det andra betalade mamma för. Lite godis och tejp. finemang.

Hemma igen fick jag ett erbjudande av M som jag inte kunde motstå. men va fan man lever ju bara once. Lagat pasta och tomatsås, fortsätt kika på en film jag började med igår och tittat 2,5 avsnitt Top Model. Pappa kom förbi en stund och hälsade på. Ska lyssna klart på ännu en Färjestad vinst och sen se klart filmen, sen blir det försöka sova. För imorgon är det tillbaks på dagis igen.                                                                  

Inga kommentarer: