torsdag 23 december 2010

Lost children with dirty faces today. No one really seems to care.

Får se här.. Hängde med Lb i måndags. Bjöd han på pizzan jag har varit skyldig honom sen ett tag tillbaka (för att han klarade att inte spela poker under en tid).. Käkade och tittade på School Of Rock. En stund efter filmen var slut ringde Mirsad och frågade ifall vi ville komma hem till dem och käka smörgåstårta, det var gott men lite tungt att få ner efter pizzan.

I tisdags åkte mamma och jag till valbo och Sandviken för julklappshandel. Köpte nästan alla min julklappar där. Blev hem och slå in snabbt innan pappa kom förbi och hälsade på. (för han skulle dagen efter åka till Värmland och ta med sig klapparna).. Efter blev det hockeyträning. 5 stycken bara men roligtatt Klara och Mathilda vad med!

Igår ringde Carro och frågade om jag ville följa med henne till Valbo, så blev det. Hon handlade en del grejor och sen åkte vi hem och hämtade Lova och Nino. For hem till dem och hade julemys. Knöt minitråd på kulorna och klädde den stickiga granen..

Idag har jag hängt med Lova och Nino hela dagen medan syster hängde lite på jobbet sitt. Med en tv som tog 4 timmar att få blev det att underhålla sig med pyssel, brottningsmatcher och känna på julklapparna (synd bara att en av dem ganska avslöjande började prata med oss). Handlat lite med Moa också, inför julafton och juldagen. Två roliga dagar ser jag framemot nu, bring it on :)

Inga kommentarer: