lördag 18 december 2010

But it only confirmed that the center of the earth is the end of the world.

Myys är väll hur jag beskriva denna helgen. (Och min måndagskväll med för den delen, pizzanight med CLON. CLON, haha! Klooooon! Jag vet inte hur många kebabpizzor jag delad med min syster nu ;) Men det kan aldrig bli för många! Dessutom var det ju Lucia i måndags. Lova och Nino hade haft lucia tåg på dagis och dem sjöng några av sångerna för mig med. Så jag fick också lite Luciafirande. Och som om inte detta var nog visade Lova även upp lite dans för mig ♥)

Igår gick jag bara ut till bruket och handlade på Apoteket, Arne och Ica. Och sen gick hem igen och höll mig där. Kikade färdigt Gilmore Girls säsong 4. Underbar! Men Rory är dum.
Sääääääg Jess nång gång då. Inge Deano. JESS!
Och så tittade jag på film som jag gick på SVT, Mickey Blue Eyes. Helt okej underhållning. Började också kika på världens bästa julkalander, Sunes Jul. Lika roligt och underhållande varje gång.
Håkan underbara Håkan. Kanske världens bästa barnskådis?

Kvällen slutade och dagen började med JulGlee. Har också kikat på film, Bedtime Stories mysig film. Lovade mig själv chirre o dirre om jag diskade och städade i köket idag. Vilket jag gjort. Blev till och med imponerad av hur rent det var när jag kom in i köket lite senare. Så efter hockeyn (heja Swe!) pallarade jag mig till lillaArne och handlade. Kom hem med billigt Serla 18 rullar toiletpaper också, endast 50 kr.
Nu blir det mera myys med mera film med kvällsmatmakrillsmakor till och chirren till efterrätt.

Inga kommentarer: