lördag 11 december 2010

I read the graffiti.

Träningen gick bra igår. Stina, Maddis och Johanna var med och gästspelade, roligt. Och så tränade Johannas, Jossans och Christians pappa Anders oss. Men efter jag kom hem fick jag världens huvudvärk. Men hade bestämt mig för att tvätta. Vilade tills det var klar för hämtning. Orkade inte torktumla och när jag kom upp igen orkade jag inte ens hänga all tvätten utan la mig och försökte sova i min halvtbäddade säng. Vaknade vid 3 och hängde upp resten av tvätten och bäddade klart sängen. Tog några timmar att somna om sen, men tror jag gjorde det.


Nu ska jag duscha och sånt. Vid 13 går det ett tåg jag och Moa ska sitta på. Vi ska åka till Örebro och se
JOHNOSSI WIIII!
(videon är från när jag såg dem i Karlstad, det är vad jag har sysslat med denna morgon)

Inga kommentarer: