söndag 27 juni 2010

She said: I love you, do you love me? I can't recall if I answered at all.

Nu är jag tillbaka från mitt lilla äventyr i Dalarna. Efter en fin midsommar med Richards släkt innehållandes en massa god mat, midsommarstånggörandes (jag plockade i alla fall lite blommor), min första krocketmatch, kubb (vann två av två matcher! Fast banan var sådär ganska aplång.), en massa singstar sjungande och framför allt singstardj:ande (äldre har svårt med knappar och teknik efter dem fått i sig lite..) så blev det lördag. Vaknade tidigt men somnade om igen vakna till liv igen vid två tiden. Frulle och lite plump med M så blev det att åka in till Ludvika och ta tåget hem. Safe and sound hemma i Roberts igen (skönt att det är så nära hem från station.) blev det pizza och Albin och Gänget 2 med bästa familjen Westling. Fick höra om Furuvik. Det mesta från min tid har visst försvunnit. När kidsen gått och lagt oss började yster och jag med vårat mål denna sommar. Att se genom Friends (som vann över Sex and the City.)

Men det hela började med cheezecake görandes hemma hos M. Övertalning. Fick även ett fint samtal av R som undrade vad jag ville ha för kudde. Men så här kan det se ut när man gör sig något gott.






Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.














Koncentrerad bakare.
Moa slutade jobbet sitt och vi satt på golvet och pratade med varandra.
Ingen i hela världen är roligare att pokea än dig. puss.
Vi tittade på Bröllopsfotografen och sen blev vi trötta. (för det var dags att sova. filmen är magi.) Men först hade M kaninteater. Och hon fick med mig till Grängesberg. För dagen efter for jag hem och gjorde mig respektabel och pakade och sen for vi iväg. (tilllägas bör att vi åt cheezecaken och tittade på Så Olika innan. Och båda var mumsiga.)

1 kommentar:

Moa sa...

Haha. Ja mums. Puss på dig med men våga inte pokas!