onsdag 23 juni 2010

I locked the door to my own cell and I lost the key

Nu tittar vi på den svarta spindelmannen. Nino är lite rädd för den här filmen, men om moster sitter bredvid går det bra. Dagen började annars tidigt med att jag antingen vaknade av min konstiga mardröm eller av jobbgubarna som hamrar på taket. Detta före Lova och Nino. Lära gå och kika ifall dem fortfranande var kvar, lixom kan dem sova i det här oljudet.. Lova satt upp i sin säng och Nino låg och sov. Fast han berättade sen att han hade sett mig när jag smög. Dem tittade lite bolli och jag slappade i min säng. När jag kom upp hade dem redan klätt på sig. Gick ner och käkade frukost och sen gick vi till Tolven och fångade grodyngel. Tre stycken lyckades vi fånga. Men jag övertalade Lova att vi skulle hälla ut dem i sjön igen när vi gick hem. Hemma igen blev det sylt med våffel lunch ;)
En bild jag hittade på Fejjan från när vi grillade.

Inga kommentarer: