torsdag 17 juni 2010

Grattis fan.

Samma dag som min lillebror tog studenten tog min syster sin examen. Full fart framåt hela dagen. Mammi kom och hämtade mig på fredagmorgon, hämtade upp Bia och sen vidare till Sandviken. Lillebrur ska ju envisa sig med att gå i Sandviken. Det småregna och var kallt. Och dem var hur många klasser som helst. Men det var fint.
Jag tyckte han skulle säga till sin kompis Daniel attt dem skulle ta kort ihop, men det vela han inte. Men sen så kom Daniel och tyckte dem skulle ta ett gruppfoto! Så jag fick min vilja igenom hoho.
Grattis finaste Lb! Nu kan du bli full time pokerproffs! ;)
Efter detta kom Johnny, Lova och Nino och hämtade mig. Vi for vidare till Gävle för systers examen. Det var inne i en kyrka, skönt.
Syster och Sandra.
Grattis fina fina syster yster. Du är så duktig.
Tillbaka i Hofors igen blev jag avsläpt på Bönhusberget för Lbs studentfika. Träffa massa fina släktingar igen :) Och Olivia hade blivit så stor och busig :D
Sen åkte jag med mamma upp till Roberts igen för Carros examensfika.
Yes, jag hann allt. Check.

Inga kommentarer: