fredag 18 juni 2010

Hearts recycled but never saved from the cradle straight to the grave

Dem senaste dagarna har jag gjort massa skoj.
Har byggt kaplatorn högre en Lova.                  
 Men det rasade.
Tittat på chokladbollsbakning.
Tittat på film med Carro och Johnny. Blev Transformers 2 i lördagskväll och Watchmen i söndagskväll. Den sista en aning konstig.
I söndags blev det degande. Nino tyckte jag skulle vara med också. Och jag var ju riktigt begåvad måste jag säga.
"Varför säger du jag kan försöka hela tiden?" - Nino när jag sa att jag kunde försöka göra vissa grejer med trolldegen.
           
"Du kan ju allt!" - Nino lite senare, försökte nog boosta mitt självförtroende :D
I måndags cyklade jag ner till bruket och fikade med Petra K och Anna. Och Petra L kom förbi en stund också. Första gången jag träffat henne på evigheter evigheter. Så det var skoj.
Börjat mitt sommarjobb som nany. Från när dem vaknar till 16.30 ungefär tisdag-torsdag denna vecka. Idag är Johnny hemma, men ska vara nany en stund.

Inga kommentarer: