fredag 4 juni 2010

4 juni 2010

Jag kom hem, jag umgicks, jag blev sjuk. Kul? NAJ. Inte enligt planerna. Men idag när jag vaknade 04.30 kände jag mig både utvilad och pigg. Kan det vara för alla piller sjukSYSTER gav mig igår och att jag somnar ungefär samtidigt som Lova och Nino gör. Det är ganska kul innan att man vaknar före Johnny som ska tidigt till jobbet och före Lova och Nino som bara vaknar allmänt tidigt.

Om min friskhet håller i sig, så finns idag två alternativ. Åka tidigt till GBG eller träffa M. Kanske hinns båda med. Har inte planerat allt med Yster ännu. Vad jag ska göra i GBG? Joni.
Ha underbart med min dunderunderbara syster.
Träffa min finfina kompis Petra som jag inte träffat in ages.
Och..
Se GREEN DAY!
Typers mina all-timers favoriter. Jag är glad.


Inga kommentarer: