måndag 21 juni 2010

Don't know where it goes but it's home to me and I walk alone

I tisdags efter jag varit barnvakt klart kom Anna och hennes pojkvän och hämtade mig. Vi köpte glass och åkte vidare upp till Edsken och Petra. Där hon, Sanna, Petra L Elin W och Anna AT var.
I onsdags efter dagens barnvaktade åkte jag på min longboard ner till Stallbacken där det blev glass med Elin. Träffade även varulvarnas kusiner där Jesper och Liam och Mathilda. Elin och jag mötte upp Anna och cyklade till Petra. Det var allt en konstig glass jag åt. haha.
Petra & Elin.
Anna, Elin & Petra.
Hanna & Anna.
Vi gick bort till dit kan bada, för Anna & Klacken ville bada.
Och vad var det där om inte nya bryggor? haha, jättefula & opraktiska. Lixom, behöva bada fötterna för att ens komma till bryggan. M&M joinade oss också. Tillbaka till Petra och spela plump. Blev att säga adjö till Klacken som dagen efter åkte tillbaka till Göteborg tråkigt nog. Jag hade tur för Moa hade ett cykelställ så jag kunde åka bil med dem tillbaka ;) For hem till M och pratade massa, lite för länge kanske. Men kul vare hela dagen lång. 

Inga kommentarer: