tisdag 22 juni 2010

Cause she's 2000 light years away

I fredags såg jag äntligen Kenny Starfighter filmen. hahahahha! Underbart. Hade en liten filmkväll med syster och såg även Yes Man när kidsen gått och lagt sig. Och min andra kebabpizza. Bästa! ;)
I lördags for jag till Barkhyttan och hade Dawson's maraton i Moas friggebod. Dagen efter blev mest slö. Hoppade lite studsmatta med Moas syster och Moas kusin innan syster kom och hämtade mig igen. Moa städar och sorterar sitt rum. Ganska kul syn.
Igår var det barnvaktedags igen. Byggare var här och slängde ner tegel så man fick passa sig.
Och idag har vi varit hemma hos mamma och busat. Käkat pannkakor, lekt i lekparken som är nära Ica, köpt glass, handlat. Och jag har varit hos AF och fixat så jag kan boka möta. Så nu har jag mig ett bokat möte. blaaah. Men man kanske kan få sig lite stålar. Vi åkte buss hem. Det tyckte dem var roligt. Jag tyckte med det var roligt när dem tyckte det var så roligt. Back in Roberts blev det mat och så somnade jag på soffan.
Min Usb portal eller var det heter har gått sönder på min externa hårddisk. Så jag är lite ledsen. Men Johnny har firewire portals på sin dator, så kan flytta över grejorna till min andra hårddisk. Dock är den eldriven så livet kommer bli en smula jobbigare. Men bara tills jag köper en ny dator med firewire. Om sisådär 10 år om jag har tur ;)

Inga kommentarer: