tisdag 21 augusti 2007

Tisdag

Skulle upp senast klockan 12 idag.. Mamma väckte mig till och med då för hon skulle tvätta sängkläderna. Men jag gick och la mig på soffan istället och sov till 2 ;P Jag som skulle kunna gå och sova tidigt idag. Äsch, man är ändå lika trött på morgonen halv 5. Tittar på Gilmore Girls nu, det är så underbart roligt :D Fast egentligen vill jag inte se, de är ju flera säsonger förre på tv:en än vad jag är. Tittade på Kyle XY förre. Säsongstart idag. Fast missade den första kvarten, men får fråga nån vad som hände. Så trevligt att tvsäsongen börjar dra igång igen, tv-nörd som jag är ;P

Annars har jag bara tränat inelines idag. Vi var hela 5 stycken idag. Jag,Elna,Nettan,Micke&Anders. Men roligt var det :] "Har den inte fattat än att det är jag som leker med den" - Anders när han lekte med Krisses och Mickes hund Hera som hela tiden gav tillbaka bollen de lekte med till Micke :D Anders&Krisse hade börjat skolan idag. De var 13 där och 19 som fattades eller vad de sa ;P haha... Och nu är det bara 20 dagar tills vi går på is :D:D Förresten så hörde jag nog fel förrut när Anders sa den 8 september, eaf så var det den 10 september! Och när jag skulle gå och handla på Ica efter träningen mötte jag Elna :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen läsa min nya VeckoRevyn som kommer hela tiden... Men nu när mitt sommarlov snart börjar kanske jag har lite tid att läsa ikapp ;P

Inga kommentarer: