torsdag 2 augusti 2007

Fågeln Roger & Ormen Hans

De var roligt på jobbet igår som vanligt. Var lite stressad när jag kom fram för hade inte många minuter på mig att byta om... Bara för att jag tappade bor min cykelnyckel, och när jag hittade den tappade jag bort den igen ;P Men det visade sig att det skulle vara stopp till fyra ungefär så de va inge bråttom. Johan var sjuk igår så vi lära få tag på en par 1 körare. Mervi ringde till han som är på laget efter men det var hans flickvän som svarade och hon sa att han redan var att jobbade... haha :D Mervi svarade men det gör ju vi.... Skojade hela dagen sen att Mervi sagt lite för mycket.... ;P Hoho! Fick tag på en par 1 -körare eaf, så vi kunde köra igång.

Under stoppet städades kylskåpet och lyssnades på Fågeln Roger ;P Fick även se Chatrines orm Hans på en bild...

Nu ska jag äta frulle och skynda mig och göra i ordning mig för jobbet.. Måste förbi mamma en sväng innan jag åker till Ovako.

Inga kommentarer: