tisdag 21 augusti 2007

Mighty Ducks, Flan & lite Picnic

I söndags var jag, Mo & Affe på picnic :] Inhandlade lite Picnic mat på Spar-Arne & Ica innan vi for till den perfekta picnic-platsen. Gräsplätten mellan Depå & gamla polisstationen. :D

Sen på kvällen/natten hade jag och Affe Flan ;D Bland annat bytte vi lite foton och skapade våran fina citatblogg. Cheack it out --->

Ni får ursäka Affes underlägg ;P


Idag åkte vi till Edsken och badade lite. Affes första dopp. Jag har då
varit lite bättre och badat två hela gånger innan. Mo var en sån där badgurka ;P Kallt som faen var det. Men roligt. Roligt att bada! Sen blev det lite glass och sånt. Mos strut var borta "Det är inte jag som tagit den" - Edskengubben ;D Hoho!

Sen åkte jag hem till mamma ett tag, där jag blev kvar. Hjälpte Lb att raka av sig håret. Riktigt roligt. Blev en liten munkfrisyr där ett tag först ;P

Sen tittade vi lite på Mighty Ducks 2 :D

Har kommit på att hon som spelar Connie (Marguerite Moreau) är ju Miss Young i Life As We Know It och även Suzanne i What About Brian :D
Men nu ska jag gå och sova!
God Natt

1 kommentar:

Elin sa...

DET ÄR JU SANT! CONNIE! Oh My.. ^^