söndag 19 augusti 2007

Mora Träsk & Per Ledin

Så nu är man ledig fram till onsdag sen jobbar man sista skift veckan.. Sorgligt! Gick bra att jobba de två nätterna eaf! Första natten gick rullbandet till karusellen sönder. Andra natten var det en mekaniker som sa att jag skulle komma med cyklen till verkstaden för han tyckte den lät så mycket ;] Haha!

Gjort en Lag 4 banner idag :D Eller kollage kanske man ska kalla det för....



Rolig kväll igår :]






Först tittade jag&Mo lite cruisingen. Fanns ju en del fina bilar man inte skulle tacka nej till om man fick (även om inte jag har nå körkort då ;P) Sen åkte jag&Mo med lite i cruisingen då, på väg till Edsken ;D Det är vi de!



Trubaduren hade börjat spela när vi kom och det var samma förrut, Krister"Han ser ut som en mörkare verison av Jesus" Fridh. Arvid var där och kom fram och pratade&kramades. Tyckte Moa såg ut som Barkhyttan ;P Undrade hur de gick i Bif-Luleå matchen men åkte ju aldrig dit så visste inte det... Frågade mig om vi skulle dansa senare och jag sa ja, då sa han nej det vill du inte och jag svarade jo, nä du vill du inte. Nä de vill jag väll inte då.... Haha :] Blev ingen dans eaf... Sen skulle jag ringa till Affe men råkade ringa till mamma.. Men kom fram till slut till Affe eaf och då kom Arvid tillbaka och pratade lite med Mo, sen pratade han med Affe också. Han sa att jag låg däckad och att jag fick ligga där ;P Kom fram en kille och frågade ifall vi sett Andreas för de var hans pojkvän men det hade vi inte... Sen sa han att det där var ahns nya pojkvän och pekade på som vi tror tubaduren... Han frågade om han fick sitta men de var inte länge han satt innan han kom på att han skulle gå och leta efter Andreas....

Mo lära åka hem rätt tidigt för hon skulle jobba tidigt och Affe kunde inte komma än förhon var på släkt-kräftparty-träff. Hon kom på att jag ju kunde åka dit om jag ville, och det gjorde jag. Men vi hade lite svårt att hitta, jag&Mo ;] Men vi kom fram. Och det kom en polisbil som lämnade en gubbe. När Mo skulle åka igen blev det så att polisbilen åkte precis efter henne ;]

Riktigt rolig släkt Affe har :] Och Affe har för många kompisar.... "Emma..."Nej, det där är Hanna" " Är det hon med den gula bilen" "Nej det är Emma" "Nej, det var Moa som kom med bilen".... Nåt sånt...

Sen åkte jag,Affe & hennes kusin Sofie upp till Edsken och trubaduren igen... Arvid kom fram nästan på en gång och sa att de skulle vara rädda om mig ;] Lär säga att han dansade väldigt fint! Sen skulle Sofie med bussen så vi skjutade dit henne. Hör man nån ropa "Där är Hanna, Hej Hanna", var Petra&Elna. När Sofie åkt med bussen gick vi dit och pratade. Var tre killar&två bilar från Storvik där också. Riktigt roligt var det :] Efter ett tag åkte vi tillbaks till Edsken för jag hade fått för mig att de slutade två men det var ett. Elna&rest kom aldrig så ringde och frågade vart de tog vägen och sa att det var slut. De var vid Depå,så vi åkte dit. Innan pratade jag lite med Jenny som gav mig ett uppdrag jag ska göra innan jag slutar på Ovako. Det var roligt vid deppan. Jätterolig kis som heter Jimmy kom fram och sa att det var roligt att vi var här :D Jag svarade att jag tyckte det var roligt att han var här också. Fast han trodde inte på de för jag skrattade så möe ;] Men hey, aldrig sett kisen förrut jue... Sen började han med "Shhh...Nu ska vi ut på tiger jakt.... Är ni med då?" .HAHA..... Men de låter ju som Mora Träsk tänkte jag och sa det, då blev han jättelycklig för det var ju det.... Han blev helt förvånad att det var nån som kunde de... Så han frågade en som gick föri om han visste vilka Mora Träsk var och det vissade sig att han hade jobbat med dem ;] Sen gjorde Jimmy tigerjakten till Matilda också och hon visste också att det var Mora Träsk :D Jimmy&jag startade en Mora Träsk buisness, vi kommer tjäna stora pengar på det här... Våran cover på Fader Abraham var ju bara för bäst! ;] Vi såg en kille som var jättelik Per Ledin och jag sa det han men han visste inte vem det var... Senare visade det sig att Per Ledin var Elnas kusin :D Lite senare skulle vi köra Tigerjakt igen "Där är offret" sa Jimmy och det var nog roligast på hela kvällen... Efter ett tag gick jag&Affe och satte oss i bilen och lyssnade på P3 som på de amla goda tiderna... Då kom Per Ledin & en till och frågade oss om vi kunde skjutsa dem till nån gata jag tyckte jag kände igen.. Självklart gjorde vi de :D Den andra visste inte heller vem Per Ledin var... Men det var roligt :D

Nu ska jag starta om datorn, så nya uppdateringar uppdateras...

God Kväll!

[Me&Jimmy - Fader Abraham]

Inga kommentarer: