söndag 5 augusti 2007

Ännu tröttare natt igår, men lika roligt. Fast tappade bort mitt örhänge som jag ägt typ i en vecka. Jag kan inte ha örhngen antingen tappar jag bort dem, tappar dem, har sönder dem eller tappar ner dem i handfatet se då försvinner. Jag och örhängen går inte så där jättebra ihop. Men det är så roligt med örhängen. :] Så nog börja köpa fem st lika örhängen om jag hittar några jag verkligen gillar, som mina spindelörhängen som jag tappade igår. Tyvärr så har ju mamma köpt dem utomlands så kan ju inte köpa fler exemplar....

Blev inga skrotgöt igår eaf, vad nu Johan än säger ;P Och ingen städning blev det nog heller. Haha! Och Matilda hade lyssnat på min skiva nästan hela dagen :D


Riktigt roligt att träffa Anna&Petra igår också. Jag och Anna träffades först vid Ica för att handla. Korv med bröd blev det ;D Sen mötte vid Petra när vi var klara hon åkte till Annas mamma medan jag&Anna gick upp till min mamma och hämtade Singstaret. Petra ville se hur min mamma bodde så hon hade gått och mött oss, men vi hade gått en annan väg ;P Sen tittade vi hur Annas nya hus var. Fint fint, med kristalkrona inne på toa och allt :) Sen åkte vi upp till Petra och grillade, sjöng singstar och dansade dansmatta. Petra ville se hur jag bodde också så vi åkte upp till mig köpte varsin glass på vägen vid Speed(Time). Försökte boka tennisbanan men vi var tvungna att återkomma på måndag. Sen var vi hemma oss mig en stund innan jag skulel till jobbet. Riktigt rolig dag :D


Idag sov jag till klockan 3 ungefär, gick upp vid fyra. Tittade på Beyond The Break som visst börjat visas på söndagar istället och åt lite frukost. Sen var det reprisen av What About Brian som jag såg lite av innan jag åkte och handlade på Ica, sen när jag kom hem hann jag se slutet :) Petra spelade nån fotbollsmatch idag som jag tänkte gå och se, men glömde bort det. Tiden går så fort..


Nu ska jag gå och göra i ordning inför sista nattskiftet, sen är jag ledig till fredag! :]


Äpplena ser inte så fina ut ;P




Måste se lite Vänner snart, för längesen sen sist nu!

2 kommentarer:

Elin sa...

Åh, vad skojigt med Singstar! år och dar sen man spelade det ju. Well, hör av er nästa gång, vetja! ;]

Elin sa...

Ang. "Gästis brännbollsturnering 2007" Har svarat på din kommentar. :)