torsdag 23 augusti 2007

Men Hanna

Just beställt litev fråm Cdon, blev visst 850 kr.. Blev Gilmore Girls säsong 5, Roswell säsong 1, Angel säsong 5 och Lbs present Rena Rama Rolf (fast fanns bara den första så ska beställa den andra när den finns igen). Usch vad jag slösar pengar... Men hoppas man får ett jobb i höst. Verkar inte som om att det blir nå sommarlov, måste till arbestförmedlingen första dagen man är arbetslös eller vad mamma&Carro sa. Usch, det låter jobbigt.. Undrar hur det ska gå, förstår inte riktigt hur allt går till men hoppas på de bästa ;P Men äntligen ska vi få se fortsättningen på GG :] Hoppas jag beställde rätt säsong nu, blev lite nervös...




Nu ha jag gjort min sista förmiddag. Bara fem dagar kvar nu...
"Har du på dig den där tröjan igen" - Mackan, haha ;P Han gillar min tröja! Han är så rolig Markus, undrar om det blev att åka utomlands med honom... Idag blixtrade det vid rullbanan som götet åker på till hyveln. Så el och mek och allt vad det är kom och lagade :) Moppekillarna, de är roliga de! Arvid kom in och de spelades en konstig låt på radion, han undrade vad jag lyssnade på, det var P4, han svarade ja sen visslade han med lite i låten så han tyckte nog det var bra :] På tal om p4, programledaren där idag sa efter låtarna som spelades vad de hette fast på svenska, det var så roligt ;D Satt och måla av alla inifrån min kur, för de behövde mig att köra rullbanan lite då och då men under tiden blev det lite fina bilder, haha ;P Igår lossnade nån plåtbit från karusellen... Det går sönder skaer hela tiden runt 12hundra nu jue... Igår var det stop halva skiftet också, då kom han Fack-gubben och jag fick svara på en undrsökning.. Han tyckte också att jag hade fått för lite tid på mig att lära mig köra, men det har ju gått bra. Sen frågade han mig massa roliga frågor, som vad jag ska göra sen och vad jag ska göra för pengarna. Körkort? Utomlandsresa ;P Under tiden kom Stewen förbi och frågade om jag kunde köra sopmaskinen och ta undan några hinkar... Fast jag kom inte riktigt ihåg hur man gjorde med soppmaskinen så han frågade Fack-gubben om han kunde visa mig, men han glömde bort det och försvann. Men jag gick bort till sopmaskinen och det funkade riktigt bra! :] Tur att den inte satt på laddning, för då skulle jag inte ha vetat vad jag skulle göra. Roligt att köra denna gång med! :] Fast körde in i nå rör och så kom det värsta dammet... ;P Pratade lite hockey med några i fikarummet under dagen och Tommy sa: "Har inte Bosse&Maria omvandlat dig än?", jag svarade att jag skulle omvandla dem och han sa lycka till ;P Haha och Arvid är så rolig, igår när jag gick upp för backen sa han nåt roligt när han cyklade förbi och idag sa han "Men Hanna" ;D Men jag har punka, blir så jobbigt att cykla då..
Näe, nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite Harry Potter innan jag ska sova. Sköönt med sovmorgon imån :]
Längtar till Gilmore Girls kommer!
Idag började förreste Lb skolan. Hotel&Resturang i Sandviken. Han&Sandra hade hittat dit eaf, fast de hade inte fått gått i samma klass.. Och imån fyller han 16 år! GRATTIS! :]
Tittade på nå konstigt program som tog slut alldeless nyss på trean, om att frysa in människor och försöka återuppliva dem sen eller nåt. Lite spännande..Fast de verkade inte ha så möe hopp på att det skulle funka... Nu är det 2 and half men eller vad det heter, brukar vara roligt. Ska nog se!
Rosalind J - The Dream Must Stay Alive

1 kommentar:

Elin sa...

På tal om nedfrysta människor, så hade vi karaoke på nollningen häromdagen. Ett gäng fysiker gick upp och körde nåen wärdo låt om att mörda farfar för att sedan frysa ner honom och sen åka i en tidsmaskin och liva upp honom. Mycket underligt...? ^^