onsdag 15 augusti 2007

8 september

Mötte Anders när jag var på väg hem från jobbet idag. Han berättade att vi går på is 8 september! :D :D Och jag som drömde att jag spelade hockey inatt ;]

Förra veckan:



Måndag eller tisdag:

Följde med Affe tll Gävle för hon skulle till tandläkaren. Efter shoppade vi lite och jag köpte en t-shirt, en väska, en plånbok, en keps, ett par vantar, ett arband, två halsband, ett roligt paket med ett par örhängen och några olika grejer som man kan sätta på halsband och ett par rosa Converse :]









Onsdag:
Anna&Hannas day of fun ;]
Anna ringde mig nån gång på morgonen för att vi skulle åka och bada om det var fint väder, och dte var det. Men skulle hjälpa mamma att städa lite först och packa ihop alla mina saker för skulle flytta hem igen. Men vi efter ett tag cyklade vi iväg till Edsken och Anna badade första gången den här sommaren och jag den andra. Tror jag såg Timo och Kent Agent där uppe. Det började att regna så vi bestämde oss för att äta pommesfrites men tydligen så serverade de bara de till maten denna dag. Så vi delade på en Tacostallrik istället. Sen cyklade vi hem för vi skulle spela tennis med Petra klockan 4. Stannade oss Annas pappa ett tag. Åt lite glass, hoppade studsmatta (så roligt) och hämtade tennissakerna. Sen åkte vi up till Bönhusberget för att hämta mina skor. När vi hade komti halvvägs började det spöregna. HAHA :] Cyklade efter det ner till Annas mamma, där jag fick se deras nya hund Molly :]
Sen blev det tennis! Haha, va roligt det var. Fast var inte på riktigt samma nivå som Petra&Anna ;] Men vann en gång mot Anna eaf :D







Anna&Jag besämde oss för att åka in till Cityfesten efter tennisen som började då i onsdags. Tog bussen in till Gävle och gick runt och tittade lite. Träffade Sussanna&Alex oxh följde med dem till ett ställe. Fick ett jätteroligt hårband av bandet som spelade :]
En riktigt rolig dag!
Torsdag:
Skjutsade upp alla mina saker hem till mig. Åt tacos med mamma och så kom min lillebror hem rån Bosnien. Fick en jätte finväska och Winegum av honom :] Tack! Sen fick jag en present av Daniels farbrors fru också, en mascara och en hudkräm. Tack. Sen köpte jag även Daniels playstation den dagen. Så nu har jag ett playstation också!
Fredag:
Började jobba igen. Förmiddagshelgen. Var till Cityfesten med Affe&Mo. Köpte en jätterolig t-shirt på ett ställe där man fick välja texten själv. På framsidan står det ÖJ TJOCKIS och på baksidan står det Nu är råttet mågat :D Love it! När Arvid såg den sa han ÖJ TJOCKIS och skrattade. Chatrine tyckte den var rolig :D
Lördag:
Jobbade. Carro frågade om jag ville vara barnvakt åt Nino och självklart ville jag det. Så var barnvakt åt Nino några timmar på kvällen. Första gången jag är barnvakt åt honom länge. Det var roligt, förrutom att jag inte riktigt fick honom att sova. Synd att jag missade Carro sen när hon kom hem, sov då, men Malin berättade på jobbet sen dagen efter att hon hade varit full ;P
Söndag:
Jobbade. Mitt stämpelkort funkade, antagligen för att det var lite knögligt, för de funkade för alla andra och både Chatrine och Kent Agent tyckte kortet såg lite knögligt ut okej Kent Agent tyckte det såg väl använt ut ;P Skulle fråga Erika om hon kunde skriva på de, men såg inte henne nå och har fortfarande inte sett henne, henne brukar man se flera gånger om dagen... Pappa ringde och sa att han var hemma. Åt pizza med han och farbror Lars. Sen gick jag upp till mamma och somnade på hennes soffa. Men sa åt henne att väcka mig till halv 6 så jag hann handla på Ica innan jag åkte hem. Efter att jag lämnat mina saker hemma åkte jag upp till Carro och hämtade mina saker. Lekte en stund med Lova.
Skulle se Secret Window när jag kom hem, men kanalerna har börjat dryga sig igen. Så det blev för jobbigt att titta. Tittade på tre Days avsnitt istället. Måste komma ikapp! :]
Och så den här veckan då.
I måndags&igår jobbade jag eftermiddag. De flesta har kommit tillbaka från sin semester nu. I måndags ringde en kis och frågade vart jag hade stämpelkortet, han presenterade sig inte eller nåt, jag tyckte det lät som Arvid men det var det inte för en stund senare kom kisen till min kur och hämtade kortet och det var inte Arvid ;] Tror det var den där Klang.... Idag frågade Arvid mig om jag skulle till Sandviken på fredag, gissade att han menade för att se Brynäsmatchen och det var det också. Jag svarade att jag kanske skulle dit, då sa han att jag var en smygBrynäsare. Han med ;P Tänk om jag är det?
Nu ska jag gå och se om det finns några The Tribe avsnitt på Youtube, missat två
på raken nu....

Inga kommentarer: