torsdag 8 mars 2012

Klarar korven tricken?

Jag är alldeles för trött för er egentligen men tänkte ge er en del av mig ändå. Hoffehäng som ägt rum denna vecka, finfint. Läskigt seminarium i tisdags (som jag missuppfattat lite men klarat ändå) och lite grupplugg på onsdagen. Och så hockeyträning. Men isen ute är borta, så inomhus. Lyckan när vi fick gå på redan när vi kom, bara på med grejorna fort som fan. Sen ut och lira. Gameday på lördag. Och så en massa fint familjehäng på det. Titta på tv med mamma kan vara det bästa som finns. Men måste säga att det blir svårare och svårare att häng med på vad mamma och Lb pratar om #pokernördar. Sen igår häng med el syskonbarn och el syster. Jag, Lova och Nino gick ut och byggde fågelbo. Sen blev det massa Boli och mys. Och idag fick jag jobba, lovely. Har saknat det. och lite extra PENGAR! Efter jobbet gick hem till syster, Lova och Nino igen. Lekte kurragömma ("du får inte räkna här inne, det är mitt bästa gömställe" - Nino), spelade memory (Lova är övermänskligt bra) och ritade en drömbil. Sen skulle el kids hem till sin fader och och yster tog den vanliga bilen och åkte till Sandviken. Shoppade på bästa affären Dollarstore och käkade Donken. Fint serrni. Imorgon sätter jag mig på 07.15 bussen back home och på kvällen händer det något alldeles magiskt. Och det var allt för mig, peace!

1 kommentar:

Maria sa...

Roligt inlägg!
Du borde säga till jobbet att du är intresserad av att sommarjobb och att du går förskollärarutbildningen nu. Då brukar de prioritera en före de som inte utbildar sig/har utbildning. Så kanske du får jobba några veckor och vara fri några veckor. :)