söndag 25 mars 2012

Hockey ♥

Har tänkt posta detta sen vi spelade den där awesome dagen för längesen (10/3), nu gör jag det lite sent men bara för att vi VERKLIGEN var så awesome. Och för att mina fina medspelare stod och väntade på mig när jag klev av tåget och att de skyndade sig och skjutsade mig till Gävle efteråt men framför allt för att vi spelade så jäkla bra. Mot dessa lag som vi tidigare fått ganska så mycket stryk av. Helt enkelt för lovely för att inte posta.
Efter detta hade vi en avslutande föräldramatch förra helgen som gick.. sådär. Kul var det i alla fall. Och så var min tid på isen över för denna säsong. Sad. Jag saknar det.

"Varför drog du i mig?"
"Öhh..vi spelar hockey?"
"Nej, men efter?"
"Du tog inte av dig din vante när vi tackade.."
"Det heter handske"
hahahahhahahahahahahahahah.

Inga kommentarer: