fredag 23 mars 2012

Danny Boy.

Blev veckans One Tree Hill innan sleepen igår. Hade läst under dagen att ett par hade gråtit en del till avsnittet. Tänkte att så fint kan det väll inte vara. Men DET VAR DET. Kan säga att det grät en hel del hos mig med. Haley och Nathan återförenade åhåhhåh snyft. Nathan och sina barn återförenade åhåhå snyft. Dock odd att inte Lucas också lämnade barnen när Nathan kommit tillbaka. Om ens bror blir kidnappad och sen kommer tillbaka med livet i behåll DÅ ÅKER MAN FÖR FAN OCH TRÄFFAR HAN. De kunde de väll shootat samtidigt som hans andra scener, en liten sjukhusscen bara, allt jag velat ha.. Och sen allt med Dan. Alla deras avsked. Så fint och saaaad. Och när Ketih anlände...  Fint. Nu är det så som jag ville ha säsongen, sorgligt och fint men på ett inte för överdrivet sett. Lovely. Och med detta avsnitt kan jag godkänna Nathans långa kidnappning (but thank god att den inte höll på till sista avsnittet). Men det bästa i hela avsnittet, som jag HOPPATS så mycket och länge på. Julian ska försöka göra en tvserie av Lucas bok. How Dawson of him men jag älskar det <3

Nu är det bara två avsnitt kvar, sen slut. För alltid.

Inga kommentarer: