fredag 16 mars 2012

If These Dolls Could Talk.

Hej på er!
Internetet som jag brukar låna lite så där fint när jag är hemma hos mamma vill inte finnas nå mer. noes. I need it... För att se mina tvserier.. Nu lånar jag mammas som kan ta slut.. Så med det vill jag inte titta på tvserier.. Jag saknar mina tvserier.. Internetet funkade i tisdags i alla fall. Så jag kunde se veckans Pretty Little Liars. De här sista avsnitten känns mest som en utfyllnad och väntan på det som kommer på tisdag, säsong 2 SISTA avsnitt. Då vi får veta vem som är A. Ge mig! Något som väcktes lite efter detta avsnitt var om Alison ändå lever.. HMMM. Tisdagar brukar ju också betyda nytt The Lying Game, men sista avsnittet visades förra avsnittet. Med en riktigt twist. Och utan att Emma berättade att de är tvillingar för föräldrarna och Laurel. Så nu MÅSTE det komma en säsong 2.
Nu är jag sjukt sugen på att se veckans OTH (har inte kunnat låta bli att läsa spoilers, det låter bra!), Smash, Ringer och mina fredags serier som har återvänt Vampire Diaries och The Secret Circle. VILL SE!

Men som plåster på såren hittade jag just denna underbara sida. Kärlek vid första ögonkastet.

Inga kommentarer: