onsdag 12 september 2007

Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk ;P Bra det!

Inte gjort så möe idag förutom att diskat, vilket var bra att jag gjorde! Bra jobbat Hanna! :]

Nu sitter jag hemma oss mamma och väntar på att Heroes reprisen (01.00) ska börja.. Lyssnar på Fergies Big Girls Don´t Cry och tittar lite på Vägen Ut medan jag väntar :D


Läääängtaaaar tills New York!

Köpte Expressen idag för man fick Hemsöborna av August Strindberg på köpet :] Inte för att jag tror att jag kommer gilla boken men ändå, det är ju en svensk riktigt klassiker.... :)

Haha, tittade på Bobsters en stund efter Tribe idag :] Programledaren är så rolig och för att inte tala om snygg, hähä :P Eaf så pratade de om smilegubbarna på msn, typ regnbågen, den tyckte han man skulle använda ifall man skulle komma ut ur garderoben ;D Men han kom aldrig fram till vad fåret hade för mening :] Men det vet ju jag! Den använder man ju när man ska gå, ser ju åt som den går...

Igår var det Dare Night på One Tree Hill men missade de tyvärr men de kan man ju se här:
http://www.youtube.com/watch?v=WctjRAz830w


// Smygbrynäsaren ;)

Inga kommentarer: