tisdag 11 september 2007

11 September

Idag är det den 11 september. Det är en sorglig dag. En mörk dag. Och jag tycker att den är hela tiden, åren går så fort...
Har just varit på arbetsförmedlingen där de visade mig hemsidan. Skulle egentligen ha varit där igår men då funkade inte deras datorer... Så gått upp nio två dagar i rad, lite trött nu... Imån blir det sovmorgon!

Tittar lite på Fotbolls-VM, USA- NordKorea. Älskar sport, det är så underbart! Bra att fotbolls VM började nästan på en gång när Friidrotts-VM tog slut så man har något att se. Idag spelar Sverige också! Heja :]

I fredags var jag hemma oss Anna och åt pizza med henne och Petra. Innan tittade jag på de två sista avsnitten för säsongen av Project Runaway :] Jeff vann!!! :D Äntligen vinner den jag hejar på http://www.bravotv.com/Project_Runway/season/3/bio/Jeffrey_Sebelia

Ah, han är så cool :)


Kom lite sent till Anna, pizzan var lite halvkall men ändå god :] Sen kom Gabbs och hennes pojkvän Gert :] Jätteroligt att träffa dem igen! Vi tittade på Walk The Line, underbar film! (HHHHH)
Sen i lördags började jag dagen med att se reprisen av Top Model. Fyra avsnitt på raken, underbart sätt att börja dagen på :] Fast var helt trött, inte sovit möe under natten, hostade och spydde alldeles för möe. Så kände mig inte helt frisk men hade ju sagt att jag skulle komma till Petras inflytningsfest, så tänkte att jag kunde stanna en stund eaf, men det blev lite längre än en stund. Petra bor i värsta stora lägenheten, jättefin var den! :] Stina, Matilda, Sanna, Anna AT, Malin och Emma var också där. Roligt att träffa dem igen :] Haha, det är jätteroligt att stänga av ljudet på teven och istället ha på musik, jätteroligt att titta på teven och se om det passar in ;P Haha! Det satt vi och gjorde hela kvällen.... ;D Sen åkte vi till Depå och alla försvann. Men det var roligt ändå. Träffade Krisse där, min nya lagledeare :D Och Lill-Matilda :) Och så var ju Per Ledin där ;P Hehe. Visade han ett kort på riktiga Per Ledin men han tyckte inte alls att de var lika... En gammal gubbe tyckte att jag skulle följa med honom hem ;P Sen sa Lill-Matildas kompis Tomas att jag hade fint namn, både när jag hette Hanna och Greta ;P Träffade gamla klassisen Linus också. Och Chatrine :] En rolig kväll var det! :) Haha, och det var en som stannade mitt i rondellen när jag, Lill-Matilda och Tomas var på väg hem. Frågade vart Falun låg. Jag och Matilda visade rätt väg och Tomas fel. Han som körde bilen verkade helt borta/hög och ena fönsterrutan på bilen var krossad så Matilda frågade om han hade snott bilen och köraren svarade att han hade krockat med den andra ;P Sen så såg det ut som om han försökte tjuvkoppla den, och han fick igång den :] Alltså så funkar det, jag har alltid undrat över det... Om det funkar på riktigt eller om det bara är i filmens värld det fungerar ;]
I söndags var jag på hockeymöte, missar inte träningslägret! :] Roligt att se alla igen! Och idag är det första träningen!!!! :D:D Jag längtar!!!!! UNDERBART!
Igår var AffeochMo hemma oss mig, vi pratade lite New York, tittade lite Gilmore Girls och så hjälpte dem mig att packa. Affe berättade att hennes pappa hade sagt till henne att hon skulle gissa vad mitt smeknamn var där jag jobbade förrut; Smygbrynäsaren ;D Haha, de kommer ihåg mig!!! :) Sen hade de sagt (jag vet inte vem/vilka det var men jag gissar på Tommy eller Arvid) att jag snart skulle vara Brynäsare och att Affes och hennes pappa skulle ta med mig till gävle ibland ;P Hoho!
Nu ska jag gå och se Tribe! Hittat några avsnitt på Youtube som jag tror jag missade på teven!
Här kan ni se det första avsnittet:
Those Dancing days - Hitten

Inga kommentarer: