måndag 3 september 2007

Linas Kvällsbok

Idag har jag sett Linas Kvällsbok och ätit pizza/kebab med Lb och hans flickvän :] Sjuk film på ett roligt sett. Gulligt slut :D Ivar! Har kvar min talang för veta vad som kommer att hända också. Först visste jag att hon kom in på skolan sen visse jag att den där tjejen var 30 och hon var 31 ;P

Få se om jag ska åka hem snart eller om jag ska stanna kvar. Lb ville att jag skulle fixa hans hår igen och det kan jag ju göra snäll som jag är och roligt att ha lite snabbt bredband för en dag också ;P

Pappret om lägenheten hade kommit idag. Rätt billig hyra och jag får ungdomsrabatt. Ska se om jag kan få se lägenheten, men är rätt säker på att jag ska tacka ja! Får Anna som granne fick jag reda på idag. Anna bor ocskå där nu :] Hade legat på sjukhus några dagar, hoppas det blir bättre snart!

Pratat massa med Affe på telefon idag och det ser ut som om New York kommer närmare och närmare! :D

Inga kommentarer: